ACP | Politievakbond ACP

Als je als ACP-lid hulp kunt gebruiken bij je belastingaangifte, ben je bij de ACP aan het juiste adres. De ACP biedt sinds 2013 een dienstverlening aan, waarbij ACP-leden door een professional worden geholpen.

De ACP is namelijk een samenwerkingsverband aangegaan met Belastingaangifteshop.nl. Op deze pagina staat meer informatie over deze samenwerking en wat die voor ACP-leden betekent. Wil jij jouw belastingpapieren laten invullen door één van de professionals van Belastingaangifteshop.nl?

Maak een afspraak

Ervaringsverhaal

“Ik had al een tijd het gevoel dat mijn belastingaangiften 2010 en 2011 niet correct waren opgemaakt. Het was een gevoel wat me niet losliet. Maar waar ga je dan heen? Wie is wel goed? (…) Ik ben heel blij met mijn keuze om met de Belastingshop in zee te gaan. Het was echt super fijn om met jullie gewerkt te hebben. Jullie deskundigheid, tomeloze inzet en vastberadenheid om voor deze zaak te strijden, hebben mij zeer gesterkt. Complimenten en lof alom voor jullie inzet en het behaalde succes!”

Lees hier het hele ervaringsverhaal van een ACP-lid

Vragen over ACP Belastingservice

1 – Hoe werken die regionale bijeenkomsten en wat kost het mij?
Om te kunnen deelnemen aan de regionale bijeenkomsten, ook wel belastingzittingen genoemd, dient een ACP-lid zich aan te melden. Professionele belastingadviseurs vullen op zo’n bijeenkomst de belastingaangifte voor je in. Ook met aanvullende vragen kun je als lid, wanneer je gebruik hebt gemaakt van een belasingzitting, contact opnemen met Belastingaangiftshop.nl. Voor het invullen van de inkomstenbelasting op locatie betalen ACP-leden € 15,- voor een aangifte voor 1 persoon (normale prijs: € 60,-) Hetzelfde bedrag geldt ook voor een aangifte voor lid + partner (normale prijs € 70,-).
Plan nu een afspraak in. Mocht je geen internet hebben of er niet uit komen, neem dan telefonisch contact op via telefoonnummer 0900 – 11 00 999.

2 – Hoe helpt de ACP mij bij het invullen van mijn belastingaangifte?
Verspreid over de regionale eenheden worden in februari/maart minimaal twee bijeenkomsten per regionale eenheid georganiseerd. Professionele belastingadviseurs vullen op zo’n bijeenkomst de belastingaangifte in. Vanaf 2013 doet een team vrijwilligers er bovendien alles aan om vragen van leden zo goed mogelijk te beantwoorden. Ze worden hierbij geadviseerd en ondersteund door professionals van Belastingaangifteshop.nl.

3  – Waar kan ik terecht voor meer informatie over het onderwerp ACP Belastingservice?
Contact met de ACP over dit onderwerp? Bel: 033 – 495 28 88 of stuur een e-mail naar: communicatie@acp.nl.

4 – Hoe werkt het als ik buiten de zittingen om een vraag heb?
Vanaf 2013 doet een team vrijwilligers er alles aan om uw belastingvragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Ze worden hierbij geadviseerd en ondersteund door professionals van Belastingaangifteshop.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de ACP. Bel: 033 – 495 28 88 of stuur een e-mail naar: communicatie@acp.nl.

5 – Hoe zit het met extra dienstverlening?
De afspraken tussen de ACP en Belastingaangifteshop.nl betreft alleen het invullen van inkomstenbelasting op locatie. Toch biedt Belastingaangifteshop.nl meer mogelijkheden. Zo kun je ook aanvragen voor toeslagen laten opstellen of thuis je belastingpapieren laten invullen. Belastingaangifteshop.nl biedt deze mogelijkheden, in vergelijking met andere aanbieders, voor een aantrekkelijk tarief aan.

6 – Kan ik ook gebruikmaken van ACP Belastingservice als ik buiten Nederland woon?
Jazeker! Neem hiervoor contact op met ACP Belastingservice. Zij kijken naar de mogelijkheden afhankelijk van je woon- en verblijfplaats.

Door het gebruik van deze site, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close